Nog 4 nachtjes! - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Anneline Ende - WaarBenJij.nu Nog 4 nachtjes! - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Anneline Ende - WaarBenJij.nu

Nog 4 nachtjes!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneline

01 September 2009 | Nederland, Veendam

Hai Iedereen,

Nog vier nachtjes slapen en dan begint mijn avontuur. Aanstaande zaterdag vlieg ik, met 2 tussenstops, naar Quito de hoofdstad van Ecuador. Ik zal daar beginnen met een vierweekse taalcursus. Ik verblijf deze weken bij het gezin van een leraar Spaans van de taalschool. Vervolgens zal ik vier weken vrijwilligerswerk gaan doen in Quito bij Centro los Ninos de la Calle. Dit project helpt en ondersteunt straatkinderen en hun families zodat ze weer een thuis kunnen vinden en daarnaast is het voor de straatkinderen een tijdelijke verblijfplaats. Tijdens het vrijwilligersproject verblijf ik in een studentenhuis.
Daarna ga ik rondreizen in Ecuador en Peru.
Ik ga proberen geregeld mijn belevenissen op te schrijven en foto's te plaatsen.

Liefs,
Anneline

  • 01 September 2009 - 20:00

    Nike:

    Lieverd!

    Heel fijn dat je een waarbenjij.nu-tje hebt aangemaakt :D. Ik vind het zelfs een beetje spannend allemaal, hoop dat jij er vooral heel veel zin in hebt. Ik ben vanaf nu een trouwe bezoekster van de site!
    Bel nog!

    xxx

  • 02 September 2009 - 08:42

    Paulus:

    lekker hoor, nog heel eventjes

  • 02 September 2009 - 11:12

    Roosanne:

    Hey Anneline,

    wat heerlijk dat je lekker gaat reizen! Maak er een geweldige tijd van en ik zal je via deze site volgen! Heel veel plezier!

    Kus,
    Roos

  • 05 September 2009 - 18:36

    Siobhan:

    Hee anneline!

    inmiddels ben je al onderweg, heb je helaas niet meer gezien op de afscheidsborrel, maar wil je nog wel een hele fijne tijd toewensen daar, dus bij deze! heel veel plezier, geniet ervan!

    XXX

  • 09 September 2009 - 20:15

    Anniek:

    Annelientje!

    Hoorde dat je veilig bent geland...hoop snel wat van je te horen en hoop helemaal dat je het naar je zin hebt.

    Dikke kus!

    ps. briljante foto ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veendam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 December 2009

lopen met de Inca´s, dansen met de locals

29 November 2009

Galapagos en de eerste stapjes in Peru!

15 November 2009

rondreizen door Ecuador

30 Oktober 2009

Ciao Quito!

12 Oktober 2009

Verandering in Quito
Anneline

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 28067

Voorgaande reizen:

03 April 2012 - 01 Juli 2012

coschap Suriname

05 September 2009 - 21 December 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: