Nog een paar dagen... - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Anneline Ende - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen... - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Anneline Ende - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen...

Door: Anneline

Blijf op de hoogte en volg Anneline

29 Maart 2012 | Nederland, Veendam

Lieve allemaal,

Nog een paar dagen en dan vertrek ik naar Suriname. Wederom een land in Zuid-Amerika, maar ditmaal om een deel van mijn keuze coschap bij de urologie te doen.
Hoewel... ik lekker eerst een maand vakantie zal gaan houden. Samen met Erik stap ik 3 april in het vliegtuig om hem de 21e uit te zwaaien. Om de volgende dag mijn ouders te verwelkomen.
Na al dat gerelax zal ik dan in mei écht beginnen!
Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen, maar houdt mij ook vooral op de hoogte van die van jullie zelf ;)!
Ik heb er zin in!

Liefs, Anneline

  • 29 Maart 2012 - 13:57

    Fleur:

    Ben benieuwd naar je reis en verhalen! Die eerste maand zul je wel goed doorkomen;)

  • 29 Maart 2012 - 15:19

    Anniek:

    Fijn Anne dit... Ik verheug me op alle mooie updates. xxx

  • 30 Maart 2012 - 06:53

    Hasine En Pauus:

    Leuk dat je weer een verslag gaat maken,wij verheugen ons er ook op om je op te zoeken en alvast veel succes met de laatste loodjes

  • 30 Maart 2012 - 06:58

    Renske:

    Leuk om je verslagen te kunnen lezen. Heel veel plezier en succes! xx

  • 30 Maart 2012 - 10:24

    Sanne:

    Heel erg chill Anne, geniet ervan en hou ons op de hoogte!

  • 31 Maart 2012 - 16:07

    Tineke:

    Woehoe, bijna is het zo ver! Goede reis en geniet van je eerste maandje vakantie! Ben heel benieuwd naar je updates en foto's. Dikke kus

  • 01 April 2012 - 02:05

    Lotte:

    Nog maar 2 dagen! Leuk dat je deze site weer bij gaat houden! Alvast een hele goede reis en geniet van je vakantie en van het mooie Suriname! En mocht je nog besluiten om het Caribisch gebied te willen bezoeken, let me know!:)

  • 01 April 2012 - 19:40

    Roosanne:

    Hi Anneline,

    alvast een geweldige reis gewenst vol met mooie en bijzondere momenten! Ik ben benieuwd naar al je verhalen!!

    Liefs,
    Roos

  • 06 Mei 2012 - 13:38

    Pap & Mam:

    fijn dat je eerste stage dag leuk was. Wij hebben ook erg van de vakantie genoten.De terug reis ging vlot.Binnen een uur na het betreden van schiphol waren we door de douane,Geen gezeur met bagage controleren. Toch fijn als je wat ouder bent.Veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veendam

coschap Suriname

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2012

Time flies

21 Mei 2012

Stagiaire in Su

04 Mei 2012

Suriname ontdekken

07 April 2012

Eerste indrukken

29 Maart 2012

Nog een paar dagen...
Anneline

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 28055

Voorgaande reizen:

03 April 2012 - 01 Juli 2012

coschap Suriname

05 September 2009 - 21 December 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: